piątek, 17 sierpnia 2012

http://pl.dogid.eu/

Znacie tę stronkę?


  
 
Zachęcam do dopisania do bazy danych swojego pupila. Dzięki temu zwiększamy szanse na jego odnalezienie, jeśli zaginie.

To też dobre miejsce, aby sprawdzić dane o zwierzaku, którego znajdziemy.
W chwili obecnej wszystkie psiaki, które wydają schroniska są zaczipowane, także psy przestają być anonimowe.

Ja swoje psiaki wszystkie oznakowałam, nic nie płaciłam.

Jeden z moich psiaków Dżana jest obieżyświatem i kiedyś szukałam jej prawie 3 godziny. Uwierzcie mi, że w czasie poszukiwań dziękowałam w duchu, że ją zaczipowałam. Szanse w takim przypadku na odnalezienie psa zdecydowanie zwiększają się. Osoba, która by ją przygarnęła w łatwy sposób mogłaby ustalić co to za pies i do kogo należy.
Dżana sama znalazła drogę do domu, jej nos nawigator jej nie zawiódł :)

Lepiej jednak zapobiegać, także dopiszcie czworonogów do bazy!!!

1 komentarz:

  1. Dzięki za namiar. Polecam chipowanie psa. Mój pupil niestety nie miał chipa i do tej pory się nie odnalazł.

    OdpowiedzUsuń